bloggen av Claes-Göran Olofsson

Rösta vilken film du tycker bäst om..det blir en omröstning mellan 14 filmer jag gjort i detta inlägget..en mini oscarsgala kan man säga..sen vill jag veta vilken stil ni tycker bäst om, stickgubbar,pennfilmerna eller färgfilmerna..men eftersom detta kan ta lång tid för er att göra eftersom det är 14 filmer som ska tittas igenom så hade jag tänkt skriva en sak till, youtubefilmen som jag skrivit om tidigare kommer nog vara en chatbot, typ du kan diskutera med min videofilm, du kan välja mellan olika meningar du vill säga till min video, när du klikat på den meningen du valt så kopplas du vidare till en annan video som svarar på den mening du valde,läs mer om detta bland mina tidigare inlägg vad jag menar med youtubespel…men innan du röstar på mina filmer vill jag be er om en sak… Nu tänkte jag köpa in ett avancerat och bättre animeringsprogram till mina filmer. så om ni vill kan ni bidra med en valfri summa till detta kontonummer: 8169-5,914 844 158-8 Jag kan ju börja en animeringkurs och då får man ett program på köpet. Men dom programmen tillfredsställer inte mina behov på dom filmer jag vill göra..
Pengarna kan oxå bidra till ett designprogram, eller en egen domän. men animeringsprogramet är mer prioriterat. Jag har ett payson-konto och ett paypal-konto, men eftersom ni ska skicka bidrag till mig är det enklast ni sätter in på kontot så alla pengar enbart går till animeringsprogrammet och inte en del går till paypal eller payson. och att ladda ner programmen från nätet är uteslutet, dels att det är olagligt och virusrisken som kan vara en trojan. ju mer ni skänker, desto bättre animeringsprogram kan köpas in..kan dröja ett tag innan nästa inlägg publiceras eftersom detta inlägget kräver en del av dig som läsare, speciellt om du ej sett någon film, men om du sett alla filmerna redan sedan tidigare är det ju bara att rösta…..men nu över till omröstningen..

FILM NR 1 TECKNARPENNAN

FILM NR 2 PENN-KRIGET

FILM NR 3 FILMEN OM KARL (KALLE)

FILM NR 4 HUSET

FILM NR 5 DEN MAGISKA PENNAN

FILM NR 6 RÅNARBANKEN

FILM NR 7 DET KONSTIGA KRIGET

FILM NR 8 DAGDRÖMMAR

FILM NR 9 DRÖMARENS HÄMND

FILM NR 10 DRÖMMAR KAN VARA FARLIGA

FILM NR 11 FILMEN: BILENS FEL

FILM NR 12 FARLIGA FIGURER

FILM NR 13 TOAN

FILM NR 14 GOD ELLER ELAK?

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

