bloggen av Claes-Göran Olofsson

först vill jag återpublicera denna filmen som jag bara gjorde för 2 dagar sedan nedanför denna text, det är därför att det var en sån liten tid som mitt förra inlägg fick rampljuset på sig…och omröstningen som är här nedan gäller bara denna filmen, alltså den färglösa cowboyen..alltså denna omröstningen gäller inte jordkriget…

nu till den andra filmen som ej har med omröstningen att göra..det är längesedan jag gjorde denna filmen, troligtvis så längesedan att jag inte ens hade någon youtubekanal, men jag publicerar den nu på youtube såhär 1000 år efter jag gjort den. men publicerar den nu för jag blev ganska nöjd med den…ps..fick ta bort några scener, så den inte blir för seg att se på, den är i alla fall 15 minuter..OCH URSÄKTA FÖR DEN DÅLIGA BILDKVALITÉN, VALDE FILMEN MED LÄGST UPPLÖSNING, VALDE DET BLA FÖR ATT MINSKA PÅ LADDNINGSTIDEN NÄR JAG GJORDE FILMEN..OM NÅGON ÖNSKAR KAN JAG FÖRSÖKA SPARA DEN I HÖGRE UPPLÖSNING OM JAG SPARAT SJÄLVA RÅMATRIALET AV FILMEN OCH LÄGGA UPP DEN IGEN, MEN MED HÖGRE UPPLÖSNING, SÅ KOLLA PÅ DENNA FILMEN EJ PÅ HELSKÄRM, DET REKOMMENDERAS EJ, UTAN KOLLA I ETT MINDRE FÖNSTER.

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

