Sparad i BLOGGEN

ETT EGET TV-PROGRAM?

jag tänker kanske starta ett eget tv-program här på internet….på söndagar kl 19:00,(fast det är bara en tanke just nu, så jag vet ej om jag kommer sända då)…. programmet kommer vara 30-45-60 minuter långt och kommer handla om olika saker varje gång, exempelvis debattprogram, eller jag svarar på frågor jag fått, eller jag berättar om olika saker som händer och sker i mitt huvud  mm, det kommer ske via min VIDEOCHATTKANAL och första programmet när det nu blir kommer jag marknadsföra kraftigt så många tittar på det..ps, ni kan kommentera vad ni vill att mina program ska handla om redan nu, men vet som sagt inte vilken söndag jag ska börja sända….men det är en information som kommer efterhand…jag kommer även spela in sändningarna ifall någon missar ett program eftersom varje sändning är direktsändning

KOMMENTERA OM NI HISSAR ELLER DISSAR MITT FÖRSLAG, ELLER ANVÄND NÅGON AV KONTAKTVÄGARNA PÅ SIDAN ”KONTAKT” FÖR ATT UTTRYCKA DIN ÅSIKT

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

