Sparad i BLOGGEN

EN FORTSÄTTNING PÅ UFOT?

minns ni filmen som jag gjorde för ett tag sen som hette ufot? jag bara undrar om någon vill se en fortsättning på den filmen, för nu i efterhand så kan jag tycka att den slutade så abrupt, publicerar den gamla filmen ufot igen ifall ni har glömt den, plus en omröstning, som visar om någon vill se en fortsättning..kan döpa fortsättningen till ufot2 i sådana fall.

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

