Sparad i BLOGGEN

VILL DU SE EN TILL FILM AV MIG?

dessa filmer här nedanför är dom som fått högst betyg i den individuella omröstning varje film varit med i, och nu frågar jag mig… vilken film är bäst av dessa topprankade filmer? rösta på vilken film som är bäst efter filmerna, ta god tid på dig, detta inlägget kommer ligga uppe länge innan ett nytt kommer upp, det är mycket för att jag vill att ni inte bara ska läsa mina nya inlägg, utan oxå tittar på allt annat på bloggen.. t.ex sidorna, länkarna mm..OBS..SKRIVER INGET NYTT INLÄGG INNAN MINST 20 PERSONER RÖSTAR I DENNA OMRÖSTNINGEN..omröstningen hittar du nedanför filmerna

sen vill jag också att ni skriver till mig vad min nästa film ska handla om…förslag? funderar kanske att göra en film om hur min fantasivärld skulle sett ut. om ingen har en bättre idé vill säga, men det tror jag säkert.

film nr 1

film nr 2

film nr 3

film nr 4

film nr 5

film nr 6

film nr 7

PÅ CLASSES LILLA BLOGG FINNS MASSOR ATT TITTA PÅ OM MAN ANSTRÄNGER SIG, SPONSRA MIN BLOGG GENOM ATT SKICKA EN SLANT TILL DETTA KONTONUMMER 8169-5,914 844 158-8 MIN BANK ÄR SWEDBANK

IF YOU ARE FROM ANOTHER COUNTRY YOU CAN HAVE GOOD USE TO THIS INFORMATION IF YOU WANT TO SEND ME MONEY AND SUPPORT MY BLOG IN THAT WAY

MY ACCOUNTNUMBER IS :  816959148441588
MY IBAN-CODE IS : SE9680000816959148441588
AND MY  BIC-CODE  IS : SWEDSESS

OM NI SÅ ÖNSKAR SÅ KAN JAG GE ER MIN ADRESS SÅ KAN NI SKICKA BREVLEDES, MEN DÅ KRÄVS EN KONTAKT MED MIG OCH FÖR PENGARNA KAN JAG KÖPA IN ETT ANIMERINGSPROGRAM PLUS DESIGNPROGRAM SOM KAN FÖRBÄTTRA DENNA BLOGG…KANSKE TILL OCH MED SKAFFA EN EGEN DOMÄN..

MVH CLASSES LILLA BLOGG

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

2 reaktioner till “VILL DU SE EN TILL FILM AV MIG?

  1. Varför ska man e dig pengar?? Är inte det olagligt att tigga pengar av andra, speciellt på internet?? Man behöver sina egna pengar fattr du väl??

    1. bra att du tog upp frågan så vi kan reda ut den..jag tigger inte pengar, utan jag jobbar idiellt och pengarna jag får in går till att förbättra blggen, inköp av videokamera, köpa in bättre animationsprogram. och det är ej olagligt att tiga pengar över internet…i sverige är det inte det, men i andra länder är det..

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

