bloggen av Claes-Göran Olofsson

EN KAOTISK MARDRÖM

DET BRANN I MIN GRANNES LÄGENHET, DÅ MENAR JAG INTE ATT DET BARA BRANN LITE, UTAN DET BRANN SÅ MYCKET ATT HELA LÄGENHETEN BLEV TOTALFÖRSTÖRD, BRANDEN VAR ANLAGD, ENLIGT VITTEN SÅ MEDDELADE MIN GRANNE TILL POLISEN ATT HON SKULLE TÄNDA ELD PÅ LÄGENHETEN, HON HOTADE ALLTSÅ.. MEN DOM GJORDE INGET, NÄR POLISEN INTE TOG HENNES HOT PÅ ALLVAR, TÄNDE HON ELD PÅ LÄGENHETEN, JAG HÖRDE GLAS SOM KROSSADES NÄR JAG VAKNADE, DET VAR ELDEN SOM FÖRSTÖRDE GLASRUTORNA, JUST DÅ KNACKADE EN GRANNE SOM BOR LÄNGRE BORT PÅ DÖRREN OCH SKREK ATT JAG MÅSTE KOMMA UT, RINGDE 112, MEN DOM HADE REDAN SKICKAT IVÄG BRANDKÅR,POLIS,AMBULANS OCH HYRESVÄRDEN PÅ PLATSEN. OM INTE JAG HADE VAKNAT I TID KANSKE JAG VARIT DÖD IDAG, DELS PGA RÖKEN SOM BILDAS ELLER AV BRANDEN OM INTE MINA GRANNAR HADE RINGT BRANDKÅREN SÅ SNABBT…JUST NU VÄDRAR JAG UR LÄGENHETEN……KLICKA HÄR SÅ KOMMER DU TILL BILDER PÅ MARDRÖMMEN, ANVÄND PILTANGENTERNA FÖR ATT VÄXLA BLAND BILDERNA..

Kommentarer till: "EN KAOTISK MARDRÖM" (9)

  1. Usch vad hemskt!! Tur att du klarade dig oskadd!

  2. Fy, vad hemskt stackars dig! Hur mår katterna? Tur att du ska flytta, där kan man ju inte bo. Är din lägenhet mycket rökskadad? Hur nära bor du, den lägenheten som brann? Tur att det gick bra med dig, kram!

    • hej, jo, katterna klarade sig bra, och jag oxå……hon som tände eld på lägenheten bodde vägg i vägg med mig, så 10 min senare hade min lägenhet sett ut som på bilderna, tack vare en snabb brandkår och snabba grannar…lägenheten luktar mkt rök men det är nog det enda..händelsen är rubriserad som mordbrand

  3. My goosh, vad hemskt. Läste att du hade kissekatter också, de måste blivit oroliga? Vet inte vad som är mest sorgligt, att hon tände eld på lägenheten eller att ingen fanns som kunde stoppa henne när hon talade om vad hon tänkte göra. Hoppas hon får hjälp från och med nu och att du och dina grannar slipper fler bränder.
    Kram Mli

  4. Monica o Jacob sa:

    Inte roligt men tur att ni klarade er du och katterna.
    http://ingemix.bloggplatsen.se

  5. Usch så hemskt.

  6. Hej Classe
    Vilken fin och ärligt öppen blogg du har.
    Ojoj hemsk händelse!! Såg bilderna också. Fy så ruggigt illa det kunde ha slutat.
    Ja röken är rent utav livsfarlig!
    Ta hand om dig och ha det så bra som du kan ikväll.

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

