bloggen av Claes-Göran Olofsson

MINNS NI MAJA SOM JAG SKREV OM PÅ MIN BLOGG FÖR UNGEFÄR EN VECKA SEDAN?

Kristina Kikki N. ger oss en uppdatering:

”Glädjen var total då Lucie Havelkas prognos av Majas skadade ben är att hon ska kunna läka detta och träna upp benet med hjälp av kaninsele och dränagegummiband som man sätter mitt på hasen med ögla och fäster sen mitt på ryggen i en kaninsele. Alltså kan hon inte släpa benet efter, utan hon får det framåt i rätt läge och blir tvungen till att använda det…stimulera foten med massage och nypningar…för att få bättre fart på läkningen. JIPPPIIII!! 🙂 🙂 ♥
Återbesök om 3 veckor..
Gissa om jag o Krisztina H. va lyckliga!!!
Maja valde verkligen rätt hus! Finns ingenstans hon kan få det bättre…det kan jag lova.. 🙂 ♥”
CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

