bloggen av Claes-Göran Olofsson

min farfar

min farfar

 

jag bara några dagar gammal

jag bara några dagar gammal

min farmor

min farmor
min farmor igen, står på en stol

min farmor igen, står på en stol

min far gör lumpen

min far gör lumpen

min farbror som ung

min farbror som ung

mina gudföräldrar och jag när jag döps

mina gudföräldrar och jag när jag döps

jag som 1 åring

jag som 1 åring

jag bara 3 dagar gammal

jag bara 3 dagar gammal

min mamma som bebis och 63 år senare

min mamma som bebis och 63 år senare

min morbror som ung

min morbror som ung

min gammelmorfar, det är han i mitten

min gammelmorfar, det är han i mitten

min gammelmormor, det är hon till höger

min gammelmormor, det är hon till höger

min döde morfar i kistan

min döde morfar i kistan

mitt konfirmationskort

mitt konfirmationskort

min syster till vänster, jag och min halvsyster till höger

min syster till vänster, jag och min halvsyster till höger

jag och katja

jag och katja

tanja, familjens andra hund

tanja, familjens andra hund

hela familjen samlad

hela familjen samlad

anja, familjens tredje hund
anja, familjens tredje hund

syrran, jag, mamma, mormor och morfar

syrran, jag, mamma, mormor och morfar

jag, syrran, mamma, kusinen denis, faster eva och kusinen morgan

jag, syrran, mamma, kusinen denis, faster eva och kusinen morgan

jag och mamma vuxendöps

jag och mamma vuxendöps

jag vuxendöps

jag vuxendöps

farmors begravning

farmors begravning

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

