bloggen av Claes-Göran Olofsson

årkurs 9 omdöme

betygsammanställning årskurs 9

betygsammanställning årskurs 9

komplitering betyg årkurs 9

komplitering betyg årkurs 9

sammanställning årkurs 8

Kommentarer till: "MINA BETYGSKATALOGER FÖR ÅRSKURS 8 OCH 9" (9)

  1. Hej igen Classes.
    Varför har du lagt upp bilder på dina betyg?

  2. ser dessa betyg som ett bevis på att skolan misslyckades……..inte att jag misslyckades

    • Om du hade haft bra betyg, hade det då inneburit att skolan lyckades, inte att du lyckades?

      • om skolan hade lyckats så hade jag nog fått bättre betyg, för om skolan lyckas så lyckas ju jag med, om skolan misslyckats så påverkar ju det mig med, för eftersom att skolan har som mål att eleverna ska få så bra som möjligt så har ju skolan misslyckats om eleven inte når upp till skolans betygsmål…….

      • Det är ju också väldigt lätt att skylla på skolan istället för att rannsaka sig själv. Visst hade du kunnat få lite bättre betyg, men skolan och ditt välmående kan knappast göra hela jobbet. Det krävs en viss talang också.

      • hur kan du ens utala dig när du inte vet nåt om skolan, du vet inget om den tiden eftersom du är yngre än mig, jag vet det eftersom tiden efter högstadiet när jag fick bättre lärare och studiekompisar så utvecklades jag åt rätt håll…vad betyder talang när man mår så dåligt att man ej kan utveckla talangen..

  3. Nåja, då var det skolans fel att jag inte hade MVG i alla ämnen.

    • om du var lika deprimerad som jag hade du säkert fått ig i alla ämnen… för jag vet att om man är deprimerad som jag var så kan man inte få vg och inte mvg…och det är skolans fel, att du inte fick mvg berodde på att du var för dålig, betygen berättar oxå hur man mår

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

