Sparad i BLOGGEN

NY SIDA SKAPAD ”DEBATTFORUM”

mitt debattforum fungerar på följande vis, nedanför ser du debattartiklar om olika ämnen…(det ska bli fler och fler hela tiden), i detta fallet gamla inlägg jag gjort, och för att debattera i dom olika debatterna så öppnar du bara en sida och kommenterar under inlägget som vanligt, alla inläggen här är debattinlägg som jag har samlat på ett enda ställe, och alla kan kommentera kommentarerna, och på så vis följer kommentarerna en röd tråd och det blir en debatt… så välkommen till classes lilla bloggs debattforum..

SVT:S PROGRAM – MOT ALLA ODDS

DEN RYSKA BJÖRNEN

FRAMTIDENS SPEL

TV-DIKTATUR

MELODIFESTIVALEN ÄR ORÄTTVIS

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

