bloggen av Claes-Göran Olofsson

förlåt om jag tjatar så mycket när det gäller skyrim, men det är mkt för att jag tycker om friheten i spelet..som saknas i nästan alla andra spel.., men nu Köpte jag alltså pc versionen av skyrim idag, och redan har jag installerat en mod till spelet, den bästa moden jag kan hitta till skyrim enligt min åsikt..var tvungen att installera autohotkey separat, för den fanns inte med bland filerna jag laddade ner….men om du har spelet skyrim på pc…testa moden, den är super

nedanför är en video hur själva moden fungerar, och nedanför den en video på hur man gör för att installera moden, men man måste tyvärr skapa ett konto på sidan först, innan man hämtar moden..men sen är det bara att köra.

det roliga är att om man förvandlar sig till t.ex en jätte i spelet, så attackerar inte jättarna, utan dom ser dig som en jätte.. och eftersom man är en jätte så kan man ha mer vikt med sig, man kan bära mer grejer än en människa tillexempel

sen finns det ju andra grejer i skyrim, man kan placera ut olika varelser på en öppen plats där man är, så kan man ha ett mindre fältslag…finns det oxå massa videor om på youtube, sen good mod….är en mod så man ej kan bli skadad…men den har jag inte testat än, likaså finns det få mods till skyrim på xboxen oxå…då måste man föra över filer till xboxen o datorn och hålla på, sen är dom inte så intressanta heller…så det har jag ej testat.

Kommentarer till: "ROLIGA SAKER ATT GÖRA I SKYRIM MED MIN FÖRSTA MOD TILL PC-VERSIONEN" (1)

  1. […] om du vill läsa mitt näst senaste inlägg om en annan fantastisk mod så klickar du här https://classeslillablogg.wordpress.com/2013/06/13/roliga-saker-att-gora-i-skyrim-med-min-forsta-mod-… […]

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

