Sparad i BLOGGEN

NY FANTASTISK SKYRIMMOD

jag har nu skrivit runt 5 eller 6 olika inlägg om spelet skyrim, och då tänkte jag skriva ett till, eftersom ni nu förhoppningsvis känner till spelet ganska bra, baserat på dom inlägg jag gjort….

detta inlägget kommer handla om en ny häftig mod som införskaffar nya jättar till spelet…….det finns redan jättar i spelet, men dessa jättar heter frost giants och fire giants, dom är större än dom jättarna som redan finns i spelet och dom gör sitt till att förhöja spänningen när man spelar.. dom är i olika storlekar dessa jättar, den ena större än den andra, och det roliga är att man kan använda dessa jättar när man kör npc strider oxå… vilket är grymt…..vad som skiljer jättarna åt är att frost-jättarna i regel bor på norra sidan om kartan, och fire-jättarna bor på södra sidan om kartan, dom vanliga jättarna bor som vanligt i mitten på kartan.

moden är lätt att installera, det är i princip lägga alla filer och mappar man laddar ner i skyrimspelets data mapp..

här är en video som visar hur moden ser ut…,kan verkligen rekommenderas. modarna gör verkligen skyrim mer intressantare.

om du vill läsa mitt näst senaste inlägg om en annan fantastisk mod så klickar du här https://classeslillablogg.wordpress.com/2013/06/13/roliga-saker-att-gora-i-skyrim-med-min-forsta-mod-till-pc-versionen/

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

