bloggen av Claes-Göran Olofsson

KÖPT EN NY KAMERA

jag överraskade min flickvän med en ny kamera såhär till midsommar eftersom hon glömde den i en kasse på bussen…och den verkar vara borta…det blev en Fujifilm FinePix JX700 med minneskort och kameraväska, ett kamerapacket så att säga… jag köpte en likadan, jag gick till elgiganten och sa att jag köper 2 st om dom går ner i pris för 2 kameror… sa att jag hade en viss kamerabudget som inte fick överstigas, och efter mkt om och men fick jag en prissänkning som jag blev nöjd med.dom drog gamla rabatter som var på produkterna sedan tidigare, trots att produkterna ej gick att sänka mer…..flickvännen blev glad för kameran ska sägas..

JX700BLK

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

