Sparad i BLOGGEN

i detta huset på Karlskrona lassaret blev jag satt när jag var 6 år för att myndigheterna missförstod någonting av vad jag sade, och dom ville göra en undersökning på mig som ingick i att undersöka hela kroppen.. var här i flera månader, ganska frustrerande för ett barn som är så ungt.  det är delvis som jag satt här jag fick gå över ett år i skolan sen.karlskrona barn

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

3 reaktioner till “

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

