Sparad i BLOGGEN

NU HAR JAG KÖPT SPELET GTA OCH EN NY KONSOL

nu har jag köpt spelet gta 5, varit så mycket att jag ej hunnit testa det, men nu är det dax, jag köpte även en ny konsol, en xbox slim 250 gb hd, så nu blir det spelande av…. jag har en gammal konsol, jag misstänker att det är något konstigt med lasern, den kan köra gamla spel, men ej nya….konsolen är begagnad, testkörde gta 5 igår lite, och jag tyckte det funkade bra alltihop, jag hade tänkt komma med en recension  senare, när jag spelat spelet lite…..men den kommer om ett tag 🙂 om du vill läsa lite om spelet innan min recension så kan du se här http://sv.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_V

xbox slimgta

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

