Sparad i BLOGGEN

EN DEL KLASSKORT

här kommer olika klasskort plus ett konfirmationskort från olika perioder, det är ett vitt fält i mitten av nästan varje bild, är för att jag tyckte korten blev bättre med blixt. vill poängtera att skoltiden då många av korten togs var den värsta tiden i mitt liv, hatade skolan.. så det är med blandade känslor jag publicerar bilderna. ni får själva lista ut vem som är jag på bilderna.

bild tagen på mitt dagis
bild tagen på mitt dagis
bild tagen på mitt dagis rosenhill
bild tagen på mitt dagis rosenhill
bild från dagiset ett annat år
bild från dagiset ett annat år
jag gick i årskurs 2, 9 år gammal
jag gick i årskurs 2, 9 år gammal
jag i årskurs 3, 10 år gammal
jag i årskurs 3, 10 år gammal
jag i årskurs 4, 11 år gammal
jag i årskurs 4, 11 år gammal
högstadieklassen på vedebyskolan
högstadieklassen på vedebyskolan
jag i årskurs 5, 12 år gammal
jag i årskurs 5, 12 år gammal
mitt konfirmationskort
mitt konfirmationskort
ölands folkhögskola klasskort kärnkursen
ölands folkhögskola klasskort kärnkursen
Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

