Sparad i BLOGGEN

ANG SKUTANSPELET

jag sade för ett tag sedan att jag skulle göra ett skutan-spel, jag har inte fått så många reaktioner på det… hade tänkt göra ett mordspel, men tror jag kommer lägga det på is…. idén är bra, men tar för mycket tid när man kanske vill göra annat, en idé kan låta bra en dag, en annan dag låter den kass, så skutanspelet skjuts upp eller blir helt inställt som det ser ut nu.

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

