Sparad i BLOGGEN

DARK SOULS 2

just nu håller jag på att ladda ner spelet ”dark souls 2” på xbox live, och det är första release-dagen i sverige, men anledningen till att jag köper det på release-dagen är att jag känner att jag inte kan vänta längre, jag har nog aldrig köpt ett spel på spelets release-datum, men ibland måste man :)..

detta är ett väldigt svårt spel har jag hört, med många bossar var man än går i princip, men nåt säger mig att det kommer bli roligt endå, man måste anpassa vapnen efter motståndaren helt enkelt, ni kanske får en recension av mig när jag spelat ett tag, men nu vet ni i alla fall vad jag kommer göra den närmaste månaden i alla fall 🙂

dark souls 2

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

