Sparad i BLOGGEN

3 NYA PROJEKT PÅ G

3 nya projekt på g….har ej påbörjat någon av dom än, men det ska jag göra den närmaste tiden…

1. första projektet är en ny tjänst som jag kommer arbeta mycket med….men vad, det avslöjar jag inte förän reklamfilmen är färdig.

2. två olika videor, den första videon kommer handla om  hur jag tror folk uppfattar mig, och den andra videon hur jag själv uppfattar mig, och sen kan folk som känner mig kommentera vad som är rätt eller fel.

3 det sista projektet är att jag tänkte göra korta videosar om dom olika partierna som sitter i riksdagen och en och annan utanför riksdagen… det är ju snart riksdagsval.

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

