bloggen av Claes-Göran Olofsson

detta är supertrist, men jag hjälper min mamma att sälja min mammas hund katja, detta pga förändrade familjeförhållanden.

här är annonsen där katja är utlagd.  http://www.blocket.se/vi/54741011.htm

jag hoppas att det ringer någon hundälskande människa med stor erfarenhet av hundar…. är ledsen att behöva lägga ut henne på blocket, men har inget val. 😦 skulle inte göra detta om jag inte var tvingad
Kommentarer till: "HUNDEN KATJA LIGGER UTE PÅ BLOCKET" (2)

  1. Du tar alltså betalt tusen kronor för en tioårig hund som ni måste omplacera? Verkar ju vettigt…..

    • det är blockets regler, man kan inte skänka bort en hund….för blocket vill ej bidra till oseriös hundhandel, det minsta man kan sätta ut en hund för är 1000 kr på blocket

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

