bloggen av Claes-Göran Olofsson

TINNITUS OCH KATJA

jaha, då har man kanske fått tinnitus då…………..är ett högt pip i örat, ganska lågt än så länge, jag tar ganska lätt på det än så länge, för jag har hört ljudet förr, sen så har det gått över….men nu hörs ljudet starkare och det har pågått längre, ljudet är bara i högra örat… får se när jag ska gå till vårdcentralen…

här kommer katja åter igen…… annonserade ut henne på blt, sydöstran och barometern…. vill även ge mina läsare chansen att titta på annonsen http://www.bltsydostran.se/sok_annonser/sok_privatannonser/hund-soker-hem(4353423).gm

DSCF2004

 

KOLLA ÄVEN IN MITT NYASTE CV I PDF-FORMAT KLICKA HÄR

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

