bloggen av Claes-Göran Olofsson

NU HAR JAG FÖRTIDSRÖSTAT

jag är inte så hemlighetsfull av mig, så jag kan lika gärna berätta detta..

till riksdagen blev det socialdemokraterna

till kommunalvalet blev det faktiskt vänsterpartiet

och till landstingsvalet blev det ett helt nytt parti faktiskt som hette ”djurens parti”, vet inte så mycket om dom, men dom står på djurens sida vad jag förstår och ett sånt parti har jag velat ha länge att rösta påval

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

