bloggen av Claes-Göran Olofsson

här kommer några väldigt intressanta länkar ur en religiös synvinkel, tänkte publicera svenska Bibeln från 1917, nästa är mormons bok, läran och förbundet, och den kostbara pärlan som tillhör Jesu Kristi kyrka av sista dagars heliga, sen har vi Jehovas vittnen bibel som heter nya världens översättning av den heliga skrift, där Jehovas vittnen tolkar bibeln på sitt sätt, sen har vi en annan typ av skrift, som är motsatsen till dessa tre skrifter, det är satanisternas bibel…som tillhör ”the church of satan” den boken var jag extremt tveksam till att publicera och göra reklam för här, men jag är en person som är väldigt neutral när det gäller olika grupperingar i samhället, fast jag måste säga att ”satanisternas bibel” är inget som tilltalar mig, jag kommer nog läsa den för objektivitetens skull, vill bara poängtera att jag inte publicerar denna boken för att jag vill att flera ska bli satanister. utan enbart för objektivitetens skull, motsatsen till dom andra böckerna

Svenska Bibeln från 1917

mormons bok, läran och förbunden, den kostbara pärlan (tre böcker i en)

Jehovas vittnens tolkning av bibeln ”nya världens översättning av den heliga skrift” (boken måste laddas ner) men den laddas ner automatiskt när ni trycker på länken

Satanisternas bibel ”church of satan”

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

