Sparad i BLOGGEN

KÖPT MASSAGEGREJER FRÅN OBH-NORDICA

min tanke är att dessa massagegrejer ska komplettera varandra, en massagedyna för rygg och skuldror, och en massageapparat för nacken.. gjorde ett fynd på siba, det var den sista massagedynan dom hade, så jag fick den 600 kr billigare än vad den skulle kosta….den kostade annars 2000, fick den för 1400, såg den på nätet oxå, där kostar den 2990 kr, så om man räknar så har jag bara betalat hälften av det den kostar på olika sidor på nätet, t.ex Obh-nordicas egna hemsida, massageapparaten för nacken fick jag 100 kronor billigare den skulle kostat 799 kr, men gav bara 695 kr, hänvisade till prisgarantin och sade då att webbhallen hade en likadan modell, för ett billigare pris, därför var elgiganten tvungna att sälja den 100 kr billigare, så 2100 kr fick jag allt detta för…helt okej.

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

