bloggen av Claes-Göran Olofsson

igår sent på kvällen kom 2 personer som jagat in en tredje person på restaurangen här på Vårväderstorget, jag bor tyvärr ett stenkast därifrån, typ 400 meter, minst 2 personer är döda och 10-15 skadade….vad läskigt, jag har varit och ätit där inne, jag och min flickvän, och hämtat mat där med. men nu är det slut med det. polisen tror att det är ett gångrelaterat bråk, och i och med att den jagade medlemmen gick in i restaurangen tät följd av dom andra jagande gängmedlemmarna så blev oskyldiga skadade, nu hoppas jag att polisen tar krafttag mot gängen och att priserna på bostäderna sänks. och drivkraften är att dom ska höjas i takt med att kriminaliteten försvinner

Åtta personer fördes till sjukhus efter skottlossningen i Göteborg på onsdagskvällen

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

