bloggen av Claes-Göran Olofsson

nu har jag pratat med ansvarig för torget på Göteborgslokaler, det är Anders Krogh som är ansvarig, han såg mitt mail men han brydde sig inte om att svara på det..så jag fick ringa honom..han sade i telefon att Anticimex hade i samråd med göteborgslokaler flyttat boet, till en skogsdunge, och då vet man ju vad som hänt med dom, föräldrarna fattar inte att dom finns där och då kan dom inte mata dom… så till slut dör dom, har sett föräldrarna orörliga på samma plats som boet låg på, sen påpekar han också i samtalet att fåglarna inte är viktiga utan att en handfull klagpellar är det,.han skyller på personer som matar duvorna, när det är han själv som bär ansvaret. detta är mitt mail till Anders Krogh efter vårat samtal.

hej igen
 
jag tycker att det är riktigt känslokallt det ni och Anticimex gjorde, varför tror du att folk matar fåglarna, för det är en del av torget.
fågelungarna var ju i den fasen att dom skulle lära sig fluga, detta är riktigt dåligt, jag kommer att skriva om detta, och en sak ska du ha klart för dig, det är inte jag som väljer att skriva om dig, det är du själv pga ditt beteende., och istället för råttor på torget, så får vi nåt helt annat, känslokalla människor som du, då väljer jag hellre råttorna, du skyller 3 fågelungar för att folk matar duvor och att det kommer råttor det är helt ofattbart. om ni tycker att det är människor som matar duvorna som det är fel på, sätt upp skyltar där det står att man ej får mata duvor, för duvorna kommer nog vara kvar där folket är oavsett, eller avrätta människorna som matar duvorna då, då löser vi problemet direkt.
 
med vänliga hälsningar Claes-Göran Olofsson

hoppas dom i alla fall har vett att sätta upp nåt där så inga duvungar går samma öde till mötes i framtiden.

här är hans mail och telefonnummer om någon vill prata eller maila honom, så han förstår bättre tills nästa gång. och gör så han fattar att man ej gör så.. han är teknisk förvaltare

0702-167 634
anders.krogh@goteborgslokaler.se

bingo4

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

