Sparad i BLOGGEN

DJURPLÅGARE (animal abuser) JASON LINDQUIST

Länken visar ett videoklipp på hur en inneboende misshandlar familjens katter

känsliga tittare varnas…idioten borde kastreras och göras förlamad så han inte kan göra någon illa mer.

han är extremt sjuk i huvudet, tänk när han får en egen lägenhet, då kan han ju tortera katter hur han vill

http://www.expressen.se/tv/nyheter/utrikes/paret-gommer-kamera—avslojar-det-hemska/

såhär ser djurplågaren ut, Jason Lindquist heter han, enligt mig mycket sjuk, och den människa som jag hatar mest just nu

jag skäms över att vara människa, släng fanskapet till hungriga lejon, så dom kan leka lite med honom

Jason Lindkvist
Jason lindkvist
Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

