Sparad i BLOGGEN

HAR NÅGON SETT KATJA?

Katja och nya ägaren

Katja är en blandras, men mest Labrador, hon ser ut som en Labrador tycker jag.. hon har jag växt upp med när jag var i sena tonåren, min pappa köpte henne, sen dog min far, och mamma fick ta hand om Katja själv.

då hon varit tvungen att flytta så ville hon inte ta hand om Katja längre, och ville då sälja henne, och eftersom min mamma ville att det skulle vara en äldre man som skulle ta hand om Katja så tog hon första bästa äldre man som ringde, trotts att det var flera som ringde…..

när Katja hade blivit såld glömde mamma ta den nye ägarens uppgifter, och eftersom jag växt upp med Katja och känt henne i 10 år är det en stor sorg för mig att jag inte kan träffa henne mer, jag vill bara ringa den nya ägaren och se att hon lever och mår bra.. jag tror det, men jag känner ett ansvar som hennes tidigare ägare.  hade hur mycket som helst velat ta hand om Katja själv, men jag kan inte pga boendesituation….men ni anar inte vad mitt hjärta vill att hon skulle bott hos mig…

gör då denna efterlysning.. har någon sett Katja och hennes nya ägare, tipsa mig om ägarens telefonnummer och adress, han ska bo i Nybro, eller kalmar…. om ni inte känner igen Katja eller ägaren, dela snälla 🙂

DET ÄR KATJA OCH DEN NYA ÄGAREN PÅ BILDEN, ÄGAREN KALLADE SIG FÖR CHRISTER

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

