bloggen av Claes-Göran Olofsson

igår på förmiddagen så kände jag mig kissnödig, jag gick då på toa, sen så när jag hade gått på toa och hade kissat så efter 10 min blev jag kissnödig igen, jag kissade igen, och sen blev jag kissnödig igen, jag fattade inte vad som hände, för så höll det på hela dagen,  tills jag beslöt att jag skulle åka till läkaren, jag misstänkte att det var urinvägsinfektion, jag fick lämna urinprov först, och det visade sig att jag hade socker i urinen, sen visade det sig att jag hade socker i blodet också, när vi hade tagit ett blodprov….så dom misstänker att jag har diabetes, för att få socker i urinen är ett typiskt tecken på att man har diabetes….jag ska gå på ytterligare undersökningar, men allt pekar på att jag har fått diabetes..

och inte nog med det, jag är tvungen att ta antibiotika, 2 gånger per dag, en på morgonen och en på kvällen, det är tabletter på 500 mg, antibiotikan heter ciprofloxcin ranbaxy och jag har sökt på den medecinen, och har man otur så kan min tinnitus bli mycket värre än vad den är nu……….all vårdpersonal och tillverkaren säger att det är bara en tillfällig uppgång, men jag har sett folk som skriver att dom har fått en permanent försämring och att dom är säkra på att det är antibiotikans fel.

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

