Sparad i BLOGGEN

UPPDATERING DIABETS OCH URINVÄGSINFEKTION

som jag skrev innan så upptäcktes det när jag kom in på vårdcentralen för urinvägsinfektion att jag hade både socker i urinen och blodet, vilket tyder på diabetes, speciellt i urinen.. jag fick en antibiotika då, ciprofloxacin ranbaxy 500 mg, men sen ringde det en läkare 3 dagar senare och sa att den antibiotikan inte är effektiv mot den bakterien jag har, så han skrev ut en annan antibiotika istället, som hette furadantin 50 mg som ska vara mer effektiv mot min bakterie som orsakade urinvägsinfektionen, men jag tyckte den gamla medicinen funkade bra.. men jag har nu käkad den medicinen i 6 dagar, är inne på min sista dag, jag ska ha den i 7 dagar, äta 3 tabletter per dag..

sen detta med min diabetes, jag ska på utredning den 14 juni kl 9:15, känns som det är en evighet dit, jag pratade med en sköterska på vårdcentralen, och hon sa att jag bara låg 1 över i blodsockervärde i blodet, jag äter nu mer hälsosamt och väntar på domen 14 juni, jag känner inte av några symtom för diabetes, kanske lite törstigare, annars känns det som vanligt, men man kan ha diabetes utan att man känner av några symtom också tydligen

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

