Sparad i BLOGGEN

YES!!!!! JAG HADE INGEN DIABETES

jag ringde till biskopsgårdens vårdcentral för att få reda på om jag hade diabets, jag hade tagit ett urinprov för mer än en vecka sedan, och nu har dom utrett det, och det var helt blankt, det var ingen socker i urinen, ingen bakterie heller, och 2 veckor (ungefär) före det tog jag ett blodprov, vilket inte heller tydde på diabetes, så det var ett glädjande besked..

jag har bett till gud, och andra har också gjort det, och jag är övertygad om att gud gav mig socker i urinen och blodet i samband med min urinvägsinfektion för att varna mig, att om jag inte lägger om mina kostvanor, så är det inte bra för mig, det var en varning..

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

