Sparad i BLOGGEN

JAG HAR KOMMIT IN PÅ TEOLOGISKT KANDIDATPROGRAMMET PÅ GÖTEBORGS UNIVERSITET

jag har ju gått religionsvetenskap på Göteborgs universitet, och nu i april sökte jag in på 3 program, där det teologiska kandidatprogrammet var mitt förstahandsval, och jag kom in.

hoppas att orkar bara, för det är på helfart 100% i 3 år, det är 180 högskolepoäng, men nu vet jag lite mer hur systemet funkar runt studerandet, och jag har ju studerat innan ganska nyligen, så jag hoppas att det inte ska vara några problem 🙂

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

