bloggen av Claes-Göran Olofsson

jag kommer vara borta från min blogg i en vecka, vecka 29, tidigast vecka 30 är jag tillbaka igen, och förmodligen så blir det nog lite uppdatering av vad jag gjort under vecka 29.

under vecka 29 så har jag planer på att göra en ny animerad film, och möjligen måla lite, som jag sen kommer visa upp på bloggen…  jag har också planer med start vecka 31 att börja diskutera olika bibelställen där ateister menar på att bibeln inte går ihop, och att gud är ond och att dom olika bibelställerna kommer i konflikt med varandra, jag hade tänkt börja den veckan med att förklara min syn på dessa bibelställen och jag hoppas att jag ska kunna visa att det finns en mening med varje bibelställe, de olika bibelställerna är hämtade från olika ateistsidor på nätet, till exempel ateistbibeln.se.

vi ses om 1 vecka (tidigast) // Classes lilla blogg

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

Etikettmoln

