Sparad i BLOGGEN

JAG BESÖKER SLUSSARNA I TROLLHÄTTE KANALEN

 

denna lilla geting var intressant, jag och mitt sällskap satt och upptäckte att det var ett bi som var intresserad av min frus räkor, den var så påflugen att vi la en räka vid sidan av bordet som getingen kunde få, det roliga var att getingen förstod att det var hans räka, för han flög dit och klippte av en bit med sina käkar, och flög iväg med den lite vingligt, och efter 5 minuter kom han tillbaka igen, och skärde av ytterligare en bit för att sedan flyga iväg samma väg som innan, han skulle nog iväg till getingboet med det, han gjorde detta flera gånger och höll på också efter vi hade gått 🙂

 

Författare:

jag är en glad och trevlig kille i mina bästa år, född 1981

CLASSES LILLA BLOGG ÄLSKAR KOMMENTARER

