DEN DÄR STOLLEN VIKTOR

titta på denna stolles insats, han har kommenterat detta inlägget 100-tals gånger https://classeslillablogg.wordpress.com/2013/04/12/fick-en-totaldiss-av-min-ide/ och bara massa sjukt tjafs om  ingenting som inte intresserar någon….men jag måste tyvärr bemöta detta eftersom jag vägrar låta idioter få sista ordet på min egna blogg…

han har nu i över 3 månader försökt få svar på frågor som jag dels inte är skyldig att svara på, fast jag har svarat….och dels för att frågorna är idiotiska och sen så säger han nu att alla dom frågor han har ställt har han ställt för att han vill skämma ut mig, …jaha, vad kallar han att skriva kommentarer om nästan exakt samma frågor i över  3 månader varje dag för…varför ställer han samma frågor i över 3 månader om dom frågorna är till för att skämma ut mig, jag vill påstå att han skämmer ut sig genom att skriva kommentarer i över 3 månader där han ställer samma frågor ideligen….plus att jag svarat på hans frågor, ur olika synvinklar, tagit upp olika liknelser så han ska förstå…

jag tror dessvärre vi har med en galning att göra, som verkar vara besatt av mig och min tjänst…….man blir nästan lite rädd faktiskt, att sova om nätterna